понеделник, 1 февруари 2010 г.

Жалби относно порочна практика на МТел или, как да ги накажем с глоба до 10 000лв. чрез КЗП .

Надявам се всички ощетени да подадат жалби срещу Мтел.
По този начин, ще се разбере, че са ощетени група от потребители което ще придаде допълнителна тежест относно порочната практика прилагана от МТел.

Порочната практика е тук линк към статията
Отговорът от КЗП (Комисия за защита на потребителите) е получен. КЗП са установили закононарушения от страна на МТел за нелоялна заблуждаваща търговска практика, и са предприели административно наказателна отговорност на МТел.
Смешно и в същото време трагично е, че КЗП след като е извършила проверка с техните "експерти" от отдел Информационна сигурност и защита на потребителите в интернет са установили закононарушения само по два закона от ЗЗП (Закон за защита на потребителите). Тези закони, за които са се хванали от КЗП, а дори човек с професия кантонер би установил че са нарушени и останалите закони, но защо да се напрягат толкова, В края на краищата и това е нещо - доказателство от институция, че МТел лъжат и нарушават законите. Максималната глоба е до 10 000лв.
По долу ще пусна текст на жалба до КЗП и нека всеки, който има дори 1 стотинка таксувана за мобилен интернет от МТел, без значение дали умишлено е ползвал или неумишлено, просто да принтира текста с жалбата и да я подаде в КЗП. Това е работа за десет минутки, но за тези десет минутки ще накажете МТел с глоба :) .
Дори да им сложат 1000лв. глоба, когато подадат жалба 10 000 човека, на МТел ще им припари :) .
А ето и текста на жалбата :

ДО Председателя на КЗП
КОПИЕ:
(1) Мобилтел ЕАД
София 1309, ул. Кукуш 1



Ж А Л Б А

От ...........................................


гр. (с.) ........................................
тел. ......................, е-mail: .....................


Относно (кратко описание на причината за жалбата (2)


Нарушение на ЗЗП Чл.4
Нарушение на ЗЗП Чл.68е Ал.2,Чл.68г Ал.1



Изложение на обстоятелствата по спора (3)


Операторът не предоставя детайлизирана информация в месечната фактурата и по-специално - информация за генерираният трафик на данни!
Неуведомяване в писмен вид относно подробностите, и/или промяната в параметрите на услугата - пренос на данни. Променените параметри на тази услуга се отразяват пряко на начинът и на употреба. Това впоследствие води до нежелани от мен начисления, отразяващи се в месечната фактура предоставяна от операторът "Мобилтел" ЕАД.
Заблуждаваща информация относно услугите предоставяни от Оператора, която е отразена на тяхната Интернет страницат.
Неравноправни договорни условия, както и предоставяне на невярна информация относно услугата мобилен Интернет (пренос на данни).
Подадено оплакване в офис на "Мобилтел" ЕАД с входящ номер: xxxxxxx /xx.xx.2010г., на което не получих отговор в едномесечен срок.
Към настоящия момент, договорът ми с "Мобилтел" ЕАД е прекратен и номерът предоставен ми по договор е неактивен.
Искане на потребителя: (4)
На основание ЗЗП и горепосочените членове от ЗЗП, да ми бъдат възстановени сумите по фактурите от сключването ми на договор номер ............, с "Мобилтел" ЕАД до мометът на неговото прекратяване и деактивиране на номера.



Приложения: (5)
1. Копие от предизвестие за прекратяване на договор.
2. Копие от подадено оплакване.
3. Копие на заблуждаваща и подвеждаща информация, взета от Интернет страницата на "Мобилтел" ЕАД, която указва необходими параметри (настройки) за ползването на услугата и изрично указваща „да направите необходимите настройки”.
4. Копие от Приложение N:1 към договор ............. от 2009г.
5. Копие от условия на тарифните планове.
6. Копие от Договор N: ..................
7. Копие от Заявка-декларация.
8. Копие на фактури N:.............,.................


Гр. (с.) ................ Подпис:.......................................
Дата: ...................


Може да не се прилагат всички документи посочени в жалбата, прилага се договорът и 1-2 фактури в които има начислен мобилен интернет (може и да е за една стотинка :) ). Фактурите е желателно да са до Март месец на 2010г. Също така ако не ви е изтекъл договорът се маха текста от жалбата за изтекъл договор. Може като приложение да се добави текста от статията с порочната практика, описана в блога.
Моят съвет е, ако имате дори една начислена стотинка, просто не плащайте никакви сметки и нека ви спират номера и да ви съдят ако посмеят и искат :).
Жалко е, че от толкова много институции, не се намират наистина добри специалисти които да вникнат в крупната измама и наистина да има жестоки глоби, а не само да се отчита някаква дейност, колкото да се покаже че има действие (но какъв е крайният резултат).

Моята следваща стъпка е да намеря добър адвокат който да има желанието да се включи в иска към МТел примерно за сума от 150 000лв ( 33.3% ако спечелим, ще са за адвоката :) ). Откъм техническата част, адвокатът може да не се притеснява :), с 99% вероятност МТел ще бъдат "заковани". Има и консултантска фирма, която да изготви техническа експертиза:), както и официален документ от институция, че МТел нарушават закони и ощетяват потребителите. Има и доказателства за лъжата им, че спазват законово регламетираният срок за отговор по жалба :) .
Всяка жалба до КЗП по този проблем ще накаже МТел с парична глоба. Пускайте жалби и не се поддавайте на мързела :)...

P.S.
И понеже Мтел с отношението си вкарват потребителите в loop, подобен на спора за яйцето или кокошката, аз ще цитирам незабравимият герой Пурко по въпроса за яйцето или кокошката "Яйцето е първо, кокошка може отвсекъде да долети..."
:)

104 коментара:

  1. Навярно има доста "ужилени" от Мтел,но при мен е доста жестоко.В рамките на часове "умния" ми телефон е натрупал интернет трафик за 560лв(без ДДС).Ако служителката,коато седмица по-рано ми продаде телефона,бе намекнала само за подобна възможност,щях да деинсталирам опцията за влизане в интернет от телефона.Сега чакам да видя,няма ли да ги досрамее да ми пратят фактура с 200лв по-голяма от заплатата ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Пич, ти ако им платиш тази сметка си луд.......нека те съдят и да докажат....

    ОтговорИзтриване
  3. Пратиха ми известие за дължима сума по ePay за 691лв но нямам налична фактура за да задвижа процедура за КЗП.Не ги досрамя,защо ли не се учудвам.

    ОтговорИзтриване
  4. Недей да плащаш. Разпечатай това от еПей ( то си е документ ) прилагаш него и в КЗП.....или си направи на сайта на Мтел регистрация и там би трябвало да ти изкара фактурата. Ти верно ако им платиш си луд :) .

    ОтговорИзтриване
  5. Имам регистрация,дойде и фактурата.История на абсурда-от 19.45ч до 2.45 на сутринта-постоянно влизане в нета и редуване на безплатен интернет,а аз в това време съм с лаптопа в интернет,а телефона кротко си стои на масата.Разпечатката е 15 страници,копирах ги за да не се "изгубят".Ще трябва да се действа ,тия искат да ми вземат ума,дори вече нямам входящи повиквания.

    ОтговорИзтриване
  6. Българина е тъп и мързелив. Съмнявам се че някой си прави изобщо труда да подава жалби някъде. Българина е свикнал някой друг да му свърши работата и се усеща само когато директно го прекарат, дори и тогава малко хора предприемат нещо.Просто се примиряват, което е жалко. Затова и сме в това положение, никой не ни е виновен. Поздрави за двете публикации на автора, и дано някога се събуди тоя прост народ.

    ОтговорИзтриване
  7. Нямам думи Мобилтел ЕАД и мен прекараха с трафик на данни за 24часа съм натрупал 165лв.Било в роуминг а всъщност използвах Black Berry message.Ще пиша жалби.Няма да се оставя в ръцете на тези.

    ОтговорИзтриване
  8. За моята красива сметка(691лв) задействах комисията за защита на потребителите,но още нямам резултати.От Мтел държат,че трафика е резултат от мое действие,а не по вина на апарата(телефона).След човъркане по телефона ,от тяхна служителка,сега не ми трупа трафик,но сметката си стои все така красива,а аз не ползвам блокирания си номер,на който ме знаят всичките ми приятели и клиенти.Задълбочено разследвали моя случай,но не могат да кажат от къде е натрупан трафика,а се имат за велики в бранша.Не знам и в съда ли ще кажат,че не знаят как се трупа трафик със скорост 100лв на час.

    ОтговорИзтриване
  9. Те много добре знаят от какво е натрупан трафика и какви са причините. Попринцип, за повечето подобни тарикатски измамни схеми много малко хора са "вчас" дори в самата фирма защото си е доста сложно като материя и обхваща голяма сфера на знания. Телефонистите са просто едни стажанти които няма как да знаят от какво е натрупан както и предполагам 95% от хората в фирмата. Моето мнение е че авторът има право, още повече и след като прочетох кометарите и в двете статии и нещата са ясни. То май ББ ще се окаже прав че в Бг всичко е превърнато в схеми........

    ОтговорИзтриване
  10. искам и аз да се включа към темата М-ел са такива измамници.Имам Home Box интернет 5GB свободе трафик и всичко натам се тарифира по 0,10 ст това го знам добре и се включавам всеки месец в тези 5 GB.Първия месец ми нацислиха някъва сметка от 70 лв платих е.След това всичко си беше наред плащах си по 20,лв само месечната такса не надвишавах лимита.На 10 април включвам си лап топа и нямам интернет обаждам се на *88 и те ми казват че е спарн поради надвишаване на лимита. вШок съм и звъня повторно на *88 да провера сметка си,когато чувам 249 лв без ДДС и без месечна такса повярвайте ми щях да припадна.Приположение че едан седмица съм бела без Лап топ и не съм имала време преди това да влизам в интернет.защото по цал ден в офиса съм на компютър като се прибера в къщи повярвайте ми не ми е до комъпютъра.Отидох в м-тел на другия ден да подам жалбазащото сметката с таксата и ДДс е 310 лв това е половината ми заплата те нормални ли са -толкова са ми черни една добра дума няма да чуят от мен тези тъпанари.В тогвор който ми изпратиха на 29 тия ден точно в последния момент ми казват че причината е неоснователна.Фактически платете си сметката ,да ама не никой не се свърза с мен да каже така щях да ги надрискам тъпанарите смотани офффф бясна съм.Исега незнам какво да правя Моля дайте ми съвет ,казали са е и да си назнача адвокат няма да сане
    аз нямам намерение да им плащам интерн който не съм изоплозвала реално.Ми те могат да кажат че и 1000 лв им дължа как така не трябва да се примиряваме и да ни мачкат !!!! Моля помогнете ми

    ОтговорИзтриване
  11. При теб е по-лесно,слагаш си Еверест (програма)и там имаш посетени адреси от както е инсталиран Уиндоуса.Можеш да провериш за дадения период къде си влизала и дали въобще си ползвала лаптопа.Ако наистина си права,че не си ползвала интернет през дадения период, ще може да им го покажеш.Друг е въпроса,че може да си била в интернет и по други начин(WI-FI),или LAN.При мен е трудното(692лв сметка)за телефона иди доказвай,макар че съм бил с лаптопа в нета тогава и имам разпечатка.

    ОтговорИзтриване
  12. да благодаря ти!най вероятно може и до там да се стигне,където казваш за тази програма.А ти плати ли си сметката,мислиш ли да е плащаш и ако не ги платим какво ще стане ще ни съдят ли незнам каква е порцедурата от тук нататък ако не си платим..... казвам ти ако ги платя тези пари толкова клиенти ще загубят от мен много ги намразих тези м-тил ама много само като им гледам гнусните реклами по ТВ и ми се повръща /с извинение/

    ОтговорИзтриване
  13. Не съм плащал,това са много пари.Големи фирми,едва ли плащат такива сметки.Чакам отговор от КЗП,но те не бързат много.Питах ги(Мтел) онлайн какво следва сега,не получих отговор.Най-много да ми начислят и лихви+неустойка по договора и ще стане красиво.Ще надмина 1200лв.Това е най-черния вариант,но не мисля да се предавам.

    ОтговорИзтриване
  14. Не може ли да се съюзим срещу тях да заведем едно общо дело мамка им.и наистина могат да ни начислят лихви и ще стане ......нямам думи.
    И аз така си казах ние във фирмата плащаме 120 лв за един месец супер бърз и неограничен интернет а те кавалите му исакт ми за един месец 300 лв.Давай да направим нещо да съберем повече хора защото не вярвам да сме идниствените защо ще ни крадът Нас бедняците та някой да си жвее живота...

    ОтговорИзтриване
  15. Както става ясно от статията, Мтел още преди подписването на договора лъжат и доказателство затова е, че са излезнали с решение и това е написано от автора. Следва, че дори да ти заведът дело, то ти ще оспорваш ккато сумата, така и договорът и заблуждаващата тъговска практика. Ал Капоне са го хванали за данъци, мисълта ми е такава че автора е прав. Въпреки че измамите са им за милиони левове то поне от КЗП са ги хванали за нещо, може и да е елеметарно.Аз лично небих им платил такава сметка никога.
    Това е добра идея да се заведе едно дело с общ иск от много хора към Мтел, така ще има и гласност защото имам усещането че има пълно затъмнение по тези теми. Но се питам как точно да се организира това начинание?!

    ОтговорИзтриване
  16. За хора,като мен,които не са влизали в съд,освен за свидетелство за съдимост,е трудно да се справят с такава материя(завеждане на дело).А стана дума,че не сме богати,а само богатите не ги лови законова мярка.Ние и невинни,ще изгорим в борба с акулите от Мтел.Нашата роля ще е да опазим други,като нас,които ще изгорят с новите технологии на мобилните ни гиганти.Дано повече прочетат нашите постове,преди да изгорят,като нас.Да не се доверяват на лъскави реклами и усмихнати лица от билбордове,а да се замислят,преди да посегнат към подписване на нещо,което не разбират(договор с дявола,в лицето на усмихната служителка,която невинно ти казва,че не разбира от това,което ти продава).А ако ще се прави нещо колективно,първо трябва да се излезе от анонимност.

    ОтговорИзтриване
  17. Здравейте,съгласна съм да изленем от анонимност нямам нищо против да застана и да си защитатавам правата гордо,не да ни мачкат и да ни карат да плащаме нереални сметки.Относно общиа иск имам приятелка която е завършила право и е наясно как точно трябва да се постъпи даже тя ми каза да ги заплаша с това нещо,но трябва и да се действа не само да ги заплашим.

    ОтговорИзтриване
  18. Могат да се искарат пари от тези мошеници, ако има грамотен адвокат които да има и хъс за кариера. В САЩ, някои хора живеят само от това. А мтел го заслужават.

    ОтговорИзтриване
  19. здравейте,пуснах жалба и към ЗП ,един месец от тях ще имам отговор за м-тел дано да успеят нущо д анаправят .ако не предлагам да завеме колективен иск и да не ги оставим намира.

    ОтговорИзтриване
  20. Хубаво ще е да се учреди клуб на "ожилените" от Мтел,за да видим има ли и други,които не ги е страх да се опълчат на некоректни мастодонти.Ако останем само двама,няма кой да ни обърне внимание.

    ОтговорИзтриване
  21. Ок,съгласна съм, как да стане това имаш ли идея, че аз много не съм запозната как става това в интернет.С каквото кажеш ще помогна давай да действаме и да съберем такива хора не мисля че сме само ние двамата:)))

    ОтговорИзтриване
  22. вчера говорих с нотариус и ми каза че най-успешно ще е с колективен иск даже ми каза ,че познава такъв адвокат с такива неща се занимавал и бил много доъбр сега остава да съберем хора!!!

    ОтговорИзтриване
  23. За кое да бъде колективният иск? За ХоумБокс, щото има разлика.

    ОтговорИзтриване
  24. Днес получих отговор от КЗП.С две думи ,ме пращат при арменския поп,да му се оплача.Отправят ме към помирителна комисия,а не виждам как ще се "помирим".Ходили в магазина и ги омаяли,че всичко си е ок,а още тогава ми казаха ,че с това ръководство за употреба на телефона -нищо няма да разбера,което си е чиста истина.Значи и от КЗП не може да се чакат чудеса,което не е съвсем нелогично.На въпроса-за колективния иск,мисля че с Таня сме опарени от интернет,което е и тема на Авакум Захов.Но за каквото и да се започне процес,трябва да се обвърже с некоректност от страна на Мтел.Ако бях на предплатена услуга,как щяха да ме спрат от интернет трафик,а на договор може да ме оставят и къщата да си продам,за да им платя тлъста сметка.

    ОтговорИзтриване
  25. Няма да те спрат ако си на предплатена, просто ще ти вземат колкото пари има заредени. Има и значение дали телефона си го купил от мтел и дали е заключен или АПН-ът да е предефиниран.
    Наистина има закононарушения и то е ясно като бял ден, че са некоректни си е ясно. Аз само като си прочетох договора и тези закони които са извадени тук в този блог и се зачудих как може да съм би толкова прост или може би поточно мързелив, защото то просто е очевадно. Просто човек нетрябва да го мързи и да чете. Ще е много добре да се заведе общ иск от много хора.

    ОтговорИзтриване
  26. Не може да се заредят такива суми в предплатена карта,които да те изкарат от равновесие.Чудя се дали ми трябват договорни отношения с някоя телекомукационна компания,защото никой не е застрахован от неволни грешки,а ако после това ще му вгорчи живота,какъв е смисъла.Може да си загуби съня човек и по сред нощ да проверява да не би случайно да е в интернет по неправилен начин,което да доведе семейството му до няколко месеца глад.Опорочиха тия мобилни оператори идеята за глобалната мрежа,с която хората да се свързват,а не да ги плашат космически сметки.Отдалечават още желаещите да получат интернет заради такива цени,които са за милионери,или по-точно за милиардери,които искат да станат-милионери.

    ОтговорИзтриване
  27. К'во значение има каква сума може да се зареди?!?! Нали ти взимат парите без да го желаеш ?? Един лев да е, пак са пари, все пак неси само ти техен абонат нали?!
    В Америка мобилните оператори са просто мрежа за пренос и неса това което са в ЕС и България. Технологиите там са доста по-напред, там се ползва яко VoIP дори и на телефония апарат.
    С тази съдебна "независиа" система в България това са си нормални неща...

    ОтговорИзтриване
  28. Когато съм сключил договор с Мтел съм бил на ясно,че се плаща за услугите им.Но че с техните "услуги"ще се опитат да ме "фалират"-не.Такава завеса са ми сложили с тоя телефон и възможността да ми направи трафик за 60-70000лв за месец,при положение,че може 690лв за 7часа.Най-малкото можеше да ме предупредят за тая възможност.Удобно бе да се оправдае служителката,която ми правеше договора,че не разбира устройството на телефона,дори не искаше да го включи.Няма българско меню,няма добро ръководство за употреба,с две думи-вземай и си чупи главата.После учтиво ми каза,че има вариант да си платя сметката -разсрочено(кава благородна постъпка).От КЗП пък ми предлагат -помирителна комисия,каква идилия!

    ОтговорИзтриване
  29. От м-тел си получих официялно отговора,защото от магазина на м-тел и дадоха само първа страница.На втора страница пише ,че след като си платя задължението с това писмо да отида в най близкия магазин и ще ми пуснат шес месечни безплатни месечни такси ,да ама не.Те просто са ненормални подиграват се с нас да платя 310 лв и ще ме пуснат на 6 месеца без месечна такса.Но те не разбират ,че аз не желя нищо общо с тази институция М-тел.Сега и аз чакам отговор от КЗП но съм сигуна 98% процента че и мен ще ме пратята в девета глуха.И тогава какво правим....Някой може ил да се заеме да направим в интернет нещо за да съберем още хора подобни с нашия проблем

    ОтговорИзтриване
  30. Само съдебно дело с общ иск. Това е най-доброто и едниственият начин да понесът някаква отговорност.

    ОтговорИзтриване
  31. да затова говорим но трябва хора да съберем поне 7-8 човека и съм сигурна че има такива,толкова мнго излъгани хора /абонати/ имат не може ние да сме едниствения случай,затова моля да се нпарви форум ли нещо такова и да се намерят такива хора.Незнам по какъв друг начин можем да намерим хора дайте предложения

    ОтговорИзтриване
  32. Любо, имаш ли фейс бук да напишеш там че събирраме хора ужилени от м-тел и да се разпорстрани из всичките ти приятели и техни приятели да видим дали ще съберем хора,защото аз нямам

    ОтговорИзтриване
  33. Имам фейсбук,но не съм оптимист,че от там ще се наберат хора за идеята.Малко ме е налегнала апатия и песимизъм.Не ми се вярва ,че нещата ще се оправят.В България хващат убийци с доказателства и ги пускат,защото имало процесуални грешки,а ние дори нямаме доказателства и да тръгнем да се борим с недосегаемите.За какво ще ги съдим,нека те започнат действия срещу нас,тогава може да се борим,но те все още не са ни взели парите,а не се и каним да им даваме грешни пари.Трябва да докажат,че сме виновни за нещо и да ни накажат с такива непосилни сметки,тогава ще им отвърнем,ако не -забравяме,че сме имали отношения с Мтел.

    ОтговорИзтриване
  34. Те ще докажат с фктурата че са прави. И ти ако не ги обориш съдът ще приеме тяхната теза. От това което прочетох толкова ясно се вижда колко законо нарушения има че просто незнам кви доказателства повече искаш . Вярно е че откъм техническата страна трябва специалист и то доста добър от кухнята така да се каже, също и добар адвокат.

    ОтговорИзтриване
  35. Сключих най-баламски договор със Сомалийските пирати -МТел, по-точно с тяхния дилър HANDY, като това научих наскоро след като прочетох така наречения им Договор, който НЯМА НОМЕР на договора (говоря за екземпляра, който е за мен),няма ИМЕ НА ЛИЦЕТО, КОЕТО Е ПОДПИСАЛО, няма АДРЕС НА МАГАЗИНА НА ХЕНДИ, отпред на магазина пише МТел, Оставени ПРАЗНИ ПОЛЕТА ЗА ПОПЪЛВАНЕ където се иска моето мнение. Говорихме за ЕДНОГОДИШЕН ДОГОВОР , а ми написали набързо с малки букви ДВУГОДИШЕН. Сложили ми за двата GSM-a, за които веднага извадиха данните от МТел Мрежата (имаха дирктен достъп)- еЕДНА ПРОГРАМА с ОБЩА СМЕТКА и вместо както двама служители ме убеждааваха, че таксата е промоциално и е 5 лева, отзад в Приложението пише че е 11.90 лв.
    И много други мефиотски трикове.
    АКО ИМА АДВОКАТ СРЕД ВАС ЩЕ МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ : м о г а ЛИ ДА СЧИТАМ ТАКЪВ ДОГОВОР ЗА НИЩОЖЕН И САМО ЧРЕЗ СЪДА ЛИ СТАВА ТОВА ?
    А К О предприемете акция за Групов ИСК готова съм да се включакато предоставя копие от "Договора" си за доказателство за нелоялност и заблуждаване и нберавнопоставеност.
    Благодаря за Вашия форум. Отговорете ми във форума. Ще го следя.

    ОтговорИзтриване
  36. Любо как ти отговриха от защита на потребителите по емайла ли или ти се обадиха

    ОтговорИзтриване
  37. Да,по имейла,лично шефа на КЗП Русе,в чиито район съм(Севлиево).Аз му отговорих с разяснения по моя случай,но нямам друг отговор от него.От Мтел ги омагьосали,че всичко е точно,не съм правил рекламация на телефона в магазина,следователно няма проблем да си платя 692лв за 7часа и да си свиркам.

    ОтговорИзтриване
  38. Този местен шеф на КЗП е неадекватен. Това не е в неговата компетенция и би трябвало да препрати жалбата към София. Жалбата трябва да бъде ЗАКОНОВО мотивирана и с основание! Би ли показал каво си писал в жалбата? Ако е свободно съчинение, те ми искат много пари......нормално е да го омагьосат....

    ОтговорИзтриване
  39. какво означава свободно съчинение,пишеш нещата такива каквито са на ясен езикАз съм разказа също подробно какво точно ми е е случило как трябва да им го напиша за да обърнат внимание.Не мисля че това е причина да се откаже или да не се застъпи някой за теб ей това са 700 лв.Последно бях в едни магазин на м-тел и уж приятелски си говорихме със служителя и ми каза да не правя нищо защот онямало да стане нищо с една дума ще трябвало да си ги платя.аз попитах какво става ако не ги платя какво ще напряват. и той ми каза понеже имам още три номера на мое име щели да ги спрът и после ще плащам неустойки и по тях и лихви и с една дума ще ме шибат яко м-телите тъпи няма ли кой да им сипе направо много се ядосвам ,че неможем да се защитим много ме яд.Любо пусни във фейс бука нещо такова напиши както бяха писали за това куче с отрязаните крака и колко много хора бяха писали и после чак по новините ги даваха ак оможе и ние нещо такова да измислим.другият вариянт е към господари на ефира какво ще кажеш ???

    ОтговорИзтриване
  40. Ами свободно съчинение означава когато изказваш някаква теза, то тя да е добре потплътена с доказателства, факти, закони, членове, алинеи, свидетели и т.н.
    700лв. са много пари така е, незнам, аз подадох жалбата до КЗП по този образец тук е малко я преправих но като цяло се придържах по този образец. Ще видим, моята сметка не е голяма, но се издразних защото наистина са си крадци. Дано поне им слагат такива глоби.

    ОтговорИзтриване
  41. Относно "свободното съчинение", мисля че нямам голям избор да го подплатя с доказателства,дори и фактите могат да ги тълкуват от Мтел,както дявола би тълкувал евангелието.Дори в предложението за помирителна комисия,направено от КЗП трябва да предложа доказателства-кого и за какво обвинявам.С две думи трябва да съм юрист,най-малкото.За това,че тази сметка е абсурдна,дори на аутист му става ясно,само за Мтел -всичко си е нормално и възможността да направиш 60000лв месечна сметка,за тях си е в реда на нещата.Какъв смисъл има да си блъскаме главите в гранит(М тел),няма да ги трогнем,просто малко антиреклама им правим,но и това няма да ги уплаши,защото харчат луди пари за реклами(от някъде ще се опитат да си помогнат за частична възвръщаемост).Танче ,не виждам смисъла с тоя фейсбук,кой ще иде на моята страница,като и аз почти не я отварям.

    ОтговорИзтриване
  42. Любо мног оси прав, но незнам какво да направим то в пълния смисъл трабвя да си завършил право за да можеш да им говориш на по застрашителен език.ще трябва да си платим като Попове така ми се струва.Знаеш ли кое епо гадното че имам други две карти на майка и на татко на мое име и казаха че ако не платя ще ги спрът и тях.С рекламите и те са спонсори много постоянно участват в разни къмпании това си е голяма импреия и ние двамата с тебе незнам как ще можем да е бутнем май няма да можем другите се крият никой не иска да участва по сериозно .....

    ОтговорИзтриване
  43. Днес вече ме канят да си платя и сметката,плюс неустойка от 380лв.Писмото е от главния изпълнителен директор-Андреас Майехофер,каква чест ми оказва,намекват ми че при неплащане ще приемат мерки по съдебен и друг законов ред за да си получат грабежа.

    ОтговорИзтриване
  44. Те писмата така се подписва. Неси мисли че си е направил труда дори да го чете, занесли са му го, и тои подписал писмото, такива колкото искаш като теб. Така се прави в големите фирми, бъди сигурен. Ебаси наглеците, тия трябва някой като в Америка да влезне в офиса и да изпонатръшка 10 човека..

    ОтговорИзтриване
  45. Любо и аз съм получила уведомление по интенет да си платя към м-тел 340 лв са станали мойте всичко общо!А ти искаш да ми кажеш че твоята сметка е вече 1000 лв ли ???

    ОтговорИзтриване
  46. 1073лв,ако трябва да бъдем точни.Доста нетипична сметка,при положение че не надвишавам 10лв в предишните си сметки.Все си мислех,че в България е останала малко човещина,но дълбоко съм се заблуждавал.В името на печалбата някои са готови да ти одерат кожата,не им стига да ти вземат последната риза.А пред медиите правят дарения за сираци и социално слаби,какви идеалисти-ще си помисли човек,но в действителност си остават-вълк в овча кожа.Каквото и да кажа,ще е недостатъчно да опише чуствата ми към тези господа от Мтел,които в общи линии поддържат най-високите цени в Европа.Когато сина бе в Англия(миналата година)беше по-евтино той да ми се обажда от там.Само тогава с 2 разговора към Англия надминах 30лв сметка,сега с интернет ще смаям света,при положение дори,че не съм го ползвал,а бях с лаптопа,за което имам скрийншот.

    ОтговорИзтриване
  47. Георги Чобанов6 юни 2010 г. в 19:10

    В КЗП работят държавни чиновници,които,за да опрадаят заплатките си вършат нещо срещу дребни фирми,но не и срещу такива космополити като М-тел.Лошото е,че дори не могат/не искат/ да изискат обяснение от М-тел,когато в жалбата си посочил и предоставил доказателства в подкрепа на твоята теза,както е в моя случай.
    А в Фейсбук има група "Недоволни от М-тел".

    ОтговорИзтриване
  48. Жоре здравей,
    аз нямам фейс бук и не мога да проверя има ли хора който са се регистирали като недоволни.Можеш ли да ми пратиш нещо да разгледам или да се свържем с тези хора и-майли.

    ОтговорИзтриване
  49. Ох, и на мен ми омръзна. Смених си тарифния план...викам уж да спра да плащам огромни сметки. Щото в никакъв случай не говоря за 60 - 80 лв. на месец. И сега ... първия месец беше добре - 21 лева сметка. Но втория вече имаме скок :) - 38 лева. Гледам си фактурата - 26,50 лв. месечна такса Мтел Комфорт. Ама как така?? Таксата ми е 15,90... Що не минах на ваучер... направо ще се изям!

    ОтговорИзтриване
  50. Криси,права си да се ядосваш за абонаментните планове.С тях винаги могат да ти одерат кожата,докато с предплатената услуга,не могат да се оправдаят,че системата отчитала трафика периодично и затова не ме спряли по-рано от безумния трафик.Периодите били на 2 часа до 24ч.А ако бях с прима,как щеше да ме спре,когато надвиша сумата в картата си?Кредитния лимит,не бил да ме пази от такъв трафик,а за какво е ,не ми обясниха.Когато получих SMS,че съм надвишил лимита и сметката ми бе 240лв,веднага изключих телефона,но като го включих 5часа по-късно,беше стигнала 560лв,без ДДС.Въпроса ми бе,защо ми пращат SMS,а не спират картата ми.Отговора беше в стил Макиавели,че не можели да спрат трафика ,когато имало пренос на данни.На същия въпрос,братовчед ми с чуство за черен хумор,каза че не на 560лв,а на 5600 биха ме спряли,нали няма тях да търсят за сметка.Танче ,във фейсбук наистина има страница с недоволни от Мтел,но няма голямо движение и нови мнения.

    ОтговорИзтриване
  51. Любо, платих сметката защотот щяха да изкключат телефоните на майка ми и на баща ми.Взех на заем и е платих!но така няма да оставя нещата.Ще ходя при един адвокат и ще се посъветвам и с него.Защото говорих с юристите на фирмата в която работя и ми кзаха ,че и да заведа дело ще е много разходи и ако загубя и техните ще платя и неустойки ще ми сложат и ще стане майка си и баща си.Но в никъкъв случай няма да ги оставя.Този адвокат ако ми каже че ще ги изяде с парцалите ще му платя и ще ги съда не за 300 лв. а за 3000лв.защото имам и документи и болницата където два три дни след тези истории ми прилоша и бях в бърза помощ.
    надявам че този адвокат ще ми помогне да ги осъдя тези гадове мръсни.Казах им че от мен взимат 300 лв но колко ще загубят не е истина.и им казах че всичко се връща един ден!!!Та ако ще не на бедни и бездомни да помагат ама найстина да го правят с техни пари
    а не дда се бият в гърдите с "нашите пари" че "даряват"-обирджии големи са това е нямам думи просто какво да напиша!!!

    ОтговорИзтриване
  52. Добрият адвокат е този на когото можеш да му имаш доверие. Просто внимавай, защото неслучйно са едни от нак-богатите. Те просто винаги печелят, дори клиентът им да загуби, затова добрият адвокат е този на когото можеш да му имаш доверие. В България всичко е пропаднало а и несамо в България..
    Успех.

    ОтговорИзтриване
  53. Може също да се подаде оплакване до Омбудсмана .Аз бих.Ето вече трети месец говоря само в група а,а сметката не ми ада под 140 лева.Тия от М-тел 5 пъти ми звънят да се видиме да договориме по-изгодни условия,и това след като на една анкета от номер 088123 на въпроса на колко оценявам услугите им отговорих "на минус сто",ама как-еми така,как така не говориш,а имаш 140 лв сметка.И аз имам двайсетина лева за интернет трафик за период от 15 минути,това беше някъде през март.От тогава не смея да пипам wap.Аз също мога да се включа ,ако завеждате групов иск.

    ОтговорИзтриване
  54. Аз се прехвърлих при Глобул.При тях няма как да ме ощастливят с такава сметка (692лв) за пренос на данни,защото като надвишиш лимита ти свалят скоростта ,а не ти начисляват измислени Мбти.Сега за 7ч имам по-малко от 1 Мбт в мрежата им,а не 1070Мбт при Ментел за същото време.По отношение на иска,освен "оставка" какво да им искаме.Не съм оптимист за броя на хората,които биха проверили съдебната ни система-точно срещу Мтел,но надеждата-умира последна.

    ОтговорИзтриване
  55. Аз също ще участвам в иск нищо че платих сметката

    ОтговорИзтриване
  56. http://www.facebook.com/topic.php?topic=62&post=480&uid=123972814288809#!/group.php?gid=154027324624639&ref=mf

    ОтговорИзтриване
  57. Здравейте,аз имам дело на 03,12,2010 срещу Ментел във Варна,заради Хоумбокс плана нека всеки който иска да се свърже с мен или желае да свидетелства срещу Мтел да ми звънне!0887685449

    ОтговорИзтриване
  58. няма да е лошо след това да кажеш какво се е случило с делото за да научиме. Както изглежда, доста хора са изгоряли по един или друг начин.

    ОтговорИзтриване
  59. "Американският мобилен оператор Verizon Wireless ще плати рекордна глоба на държавата и милиони свои абонати, които са платили нежелан от тях интернет трафик. Това реши в края на седмицата Федералната комисия по комуникациите (FCC), която разследва случая от началото на годината."

    Прочетете тук
    http://www.dnevnik.bg/tehnologii/2010/10/31/984292_verizon_wireless_shte_plati_rekordni_obezshteteniia/

    ОтговорИзтриване
  60. Хора, настройте си смарт играчките. Разни фейсбуци, прогнози за времето и всякакви други дивотии ви дигат дата трафика без да ви питат и правят мизерии. Освен че пада батерията по-бързо /при моя апарат можеш да останеш без телефон по средата на деня/, дрънкат и джоба ако не си на ънлимитед план като Глобулските например. Конкретно модела с който съм е HTC HD2 - има възможност да се инсталира допълнителен софтуер който регулира свързването за щяло и нещяло в мрежата сигурно и за други телефони има варианти. А за да сте сигурни когато сте в чужбина направо ТРИЙТЕ ВСИЧКИ НАСТРОЙКИ ЗА ИНТЕРНЕТ. Ще си ги въведете отново в БГ. Защото после влизате във война с оператора където шансовете ви за успех не са големи при горното стечение на обстоятелствата. А пък ако не знаете кое как става - хвърлете "смарт" телефона и си купете един "стюпид" елементарен да ви е мирна главата.

    ОтговорИзтриване
  61. До Анинимен 11 януари 2011 18:09

    Преди да пишеш или кажеш нещо, поне си направи труда да ПРОЧЕТЕШ - стюпид!

    ОтговорИзтриване
  62. Днес се назъбих на Ментел за едни условия вписани в предизвестието за прекратяване, които са незаконни. Аз съм юрист и въпреки това шефката на клона ми каза куп лъжи за да ме убеди да подпиша нещо незаконно, което не могат да искат да подпиша. Ще подам жалба но КЗК, КРС и Омбудсмана, включително и за поведението на шефката. Забранено е служители на доставчик на услуги да правят подвеждаши изявления, с които заблуждават потребителя. Алчна пасмина от измамнитци са тези от Ментел.

    ОтговорИзтриване
  63. Аз също имам проблем. Фактура, която съм си платил, за която имам бележки, но заради която днес ми спряха телефона, след като 4 месеца ходих на най различни места и ми обещаваха напразно, че ще решат проблема. Сега сядам да пиша жалба до всички гореспоменати институции, но да дам и един съвет. Пишете и до отдел "Приемна" на Министерски съвет - това ще гарантира че всички останали ще си свършат работата.

    ОтговорИзтриване
  64. Получих фактура на стойност по-малка от вашите- 100лв. Определено знам, че не съм разговаряла толкова много и понеже утре ще подам нещо като жалба, ме интересува какво точно трябва да представлява тя . Нещо като образец за начисляване на сметки и трябва ли да си платя сметката преди да подам жалба?

    ОтговорИзтриване
  65. Начрича искане за преизчисление, и се пуска в магазин. Задължително си поискайте входящ номер (може да ви го пратят по-късно)

    ОтговорИзтриване
  66. Здравейте, 619 лв. начислена сметка. Пуснах жалба до Мтел - стандартен отговор - тарифирани са ви разговорите съгласно тарифния план. Пуснах жалба до КЗП - нищо. Има отбелязани разговори, които са фиксирани, спряма тарифния ви план. От е-фактурата гледах разпечатката - десетки разговори с телефон от САЩ. Какво да правя?На кой да се жаля вече?Истината е, че не съм провела тези разговори!

    ОтговорИзтриване
  67. За измамите на Мтел се говори от години, но всички вие се сещате когато "изгорите" ?!? Защо така?! Досега би трябвало да сте сменили оператора, но се сещате когато лично ви измамят. Сега плачете и се вайката : какво да правя, какво да направя ....Вместо да си взимате поука от други, типично по Български нехаете, а след това се оплаквате...

    ОтговорИзтриване
  68. От декември 2010 ми надписват сметките. Имам фиксирана такса за интернет 24.90. Вместо това всеки път пише различна сума - 25, 45, 85, 150.. Както им дошло.

    Обаждам се на *88. Приемат грешката и казват че ще я оправят. Междувременно идва следващата фактура - още по-грешна и надписана.

    Надписването е малко - общо за около 210 лв дотук. Но ме шокира факта как си пишат каквото падне...

    ОтговорИзтриване
  69. Има и по-шокиращи цифри от Мтел-фактури...
    За телефон на фирма с абонаментен план 5,90 без ДДС за месец октомври - сума 6570 лв., за ноември 2010 - 1423лв., обща сума почти 8000лв. с ДДС - от Начислен международен трафик.
    Нормален месечен трафик - около 30лв. за този телефон.

    Няма SMS с информация за превишен лимит.
    От 3 месеца няма отговор по жалбата.
    Има спрени всички фирмени телефони - 6 броя.
    Утре пускам в ход искова молба в съда.
    И дано Господ е с нас и да сполучим със справедлив съдия.
    0898 314 715

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. по описаното по-горе - Ето резултата: Заведохме дело. Спечелихме на 2 инстанции и след обжалване стигнахме до Върховен съд. След 4 години с много нерви и притеснения спечелихме окончателно! Има надежда! Има справедливост! ... Благодарим!!!

      Изтриване
  70. Ако Мтел не ни скубеше така,как щеше да раздава Голф 6 толкова време.Мой братовчед ми спомена за 18000лв сметка,през 2 смартфона(фамилни).Ако и това не е върха на безочието,здраве му кажи!

    ОтговорИзтриване
  71. Аз наказах Мтел от тук http://gsmbill.com Сега вече съм на Глобул и плащам 30лв по-малко. Добре, че е този сайт gsmbill.com!

    ОтговорИзтриване
  72. Колеги по неволя!След всички простотии на М Тел в последните месеци със забавяне на сметки,огромни суми за плащане,ми писна и си направих труда да вляза на моята е-фактура и да разгледам на детайли B за какво става въпрос и много бързо открих документирано от тях самите надписване на 1 от сметките ми! Имам отчетени по едно и също време 2 разговора с един и същи номер като в същото време съм получил смс от същия този номер.Супер яко!И като се има в предвид че бях в роуминг който бил забележет 6 лв на мин.без да знам представете си за какво става въпрос...Ако взема да ровя във всички фактури представям си какво ще излезе?И тъй като договора ми изтича в август 2011 и реших да не продължавам,ми спретнаха друг номер:
    2007 година за да ми увеличат кредитния лимит служител в офиса на МТел в Разград ми поиска 200лв депозит иначе нямало как да ми включат роуминга и ми обясниха че при прекратяване на отношения с тях парите ще ми се възстановят.Каква ми беше изненадата след като запитах сега за тази сума?"Колегите" от МТел направиха "проверка" и естествено остановиха че такава сума изобщо не съм внасял))) Явно съм сънувал.Естествено няма как да покажа фактура за тази вноска тък като никой не си пази бележките от 2007 нали?Занчи пак аз съм с грешка...Системата им е сменена и всички такива задължения от тяхна страна са изтрити.Ако има някой със същия проблем моля да сподели!Пускам сега жалба и ще чакам от умрял писмо.Ако не получа удовлетворяващ отговор ще действам по нататък..

    ОтговорИзтриване
  73. Аз казвам, че дори и бедни ако се обединим с малките си заплати можем да наемем добър адвокат и направо в Брюксел но то зависи от всички нас.

    ОтговорИзтриване
  74. Съгласна съм с по-горното мнение.Организация трябва да има, за да има резултат! Ясно е, че с единични напъни нищо няма да излезе.
    Вярно е, че сме търпелива, мързелива, а и все по-неграмотна нация и Мтел на това разчитат...Хората преврати направиха чрез организация в интернет, а ние, в "бялата" държава България продължаваме да позволяваме да бъркат все по-надълбоко и все по-нагло в и без това празния ни джоб. Аз лично продължавам да безпокоя Мтел с жалби по институциите и да чакам някаква извънфорумна гражданска организация.

    ОтговорИзтриване
  75. Е омръзна ми от M-ENTEL пак са надписали сметката ми. Няма кой да озапти тези издевателства над обикновеният потребител в тази държава.

    ОтговорИзтриване
  76. Уважаеми колеги по съдба, при мен нещата стоят по следния начин. Плащам си аз фактурата и продължавам да си говоря.Следващия месец излиза фактура в която под сумата за плащане стой ,изписано че нямам предишни задължения и т.н. След време обаче ми излиза сметка в която пише ,че дължа 700 л за предишни периоди. Като сумирах фактурите установявам , че има допуснат и 8 броя фоктически грешки при смятането.Освен това при плащане по фактура ми излизат други сметки. Имам безплатен нет а ми начисляват 10 лв и т.н( Освен това на жалбите ми отговарят стандартно , направена е задълбочена проверка отстъпките са ви отчетени коректно. Да не говорим за неспазването на кредитния лимин от 50 лв излиза сметка 290 лв. Освен това са ми предали документите на фирма за принудително вземане , като са записали 2400 лв, които по никаккъв начин не могат да се получат.

    ОтговорИзтриване
  77. В тази фирма направих възражение, защото вписмото пише, че ако не внеса парита до 14 дневен срок, ще бъда предадн на съдебни органи.Един приятел такава фирма го осъди без той да знае и получи допълнително иск за разноски по делото , освен че си плати задълженията.

    ОтговорИзтриване
  78. Любо, как приключиха нещата при теб?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Платих си 1080лв и сега,като пуснат нещо свързано с МЕНТЕЛ се обръщам настрани.Просто не искам да си спомням,че има такава фирма.

      Изтриване
  79. Яница Бенекова2 април 2012 г. в 22:04

    Потърпевши от М-тел по един или друг повод. Моят проблем е малко по-различен от надписана сметка и проблеми с интернет трафика. Става въпрос за любимците Хенди. Оказа се, че 2009г. служителка на Хенди ми предложи да сключа договор като лоялен клиент без месечна такса и съответно да заплащам само това, което съм изговорила. В случая съм една от многото заблудени по този параграф и се наложи да плащам неустойки за услуга, която не съм използвала. Това е на кратко казано.
    По-скоро искам да се присъединя към амбицията ви за общ иска срещу фирмата. Разбирам, че много от вас искат да се вземе отношение по проблема им и отлагане във времето би било пагубно. Наистина се надявам, че ще получа отговор от някой от вас относно организацията.
    Само да отбележа, че аз също си пуснах жалба към фирмата и те признаха грешката си, но това което ми предложиха беше обезщетение в размер на 6лв за период от 15 месеца. Сами разбирате, че това е крайно подигравателно и аз със сигурност няма да се откажа.
    Време е да защитим себе си!!!

    ОтговорИзтриване
  80. Здравейте!
    Ето какво ми се случи с тия от М-тел.
    През зимата на 2010 г- отивам в един офис да си взема ваучер за телефона. Там едно приказливо момиче ме омая и ме накара да си взема пакет с 2000 мин безплатни към М-тел. До средата на м.Април всичко вървеше нормално и в един момент останах без сигнал. Отивам в същия офис и от там ми казват че имам 790 лв- навъртени от някакви СМС-и, което не е вярно. В същото време жена ми имаше СИМ карта също на мое име. 10 - 20 дни след като спряха моя телефон спряха и нейния, защото и при нея имаше СМС-и към същия номер за около 60 лв. Писах жалби /няколко/ до централата ,казвах им че не съм пускал СМС-и и че никой не е пускал, защото телефоните са в нас постоянно.Питах ги каква е тая игра,а те казват че не ги интересува играта. Аз разрових из интернета и открих, че това е някаква игра на карти/ не е нещо с печалби/ и че един СМС към играта ти разрешава да играеш един месец.След една проста сметка установих, че аз съм се запасил с възможност за игра за повече от 35 години. Аз сега съм на 65 , значи съм длъжен да живея поне до 100.
    По нататък какво става.
    Очаквайки някакво решение на въпроса взех нова СИМ карта - предплатена пак на мое име. Вкарам ваучер за 5 лв. и след един ден картата е празна. Това ме учуди много. Взех друга и сложих на жената в телефона. Пак на мое име. Телефона го държим в чантата и и не го пипаме. След три часа в телефона имаше някакви стотинки. Писах отново и ми съобщиха че от тия номера е пращан СМС до същата игра. ТОВА ВЕЧЕ БЕШЕ АБСОЛЮТНО НЕ ВЯРНО!
    Излиза че аз въпреки че имам запас от 35 години продължавам за се запасявам!
    Според мен апаратурата им генерира СМС-и щом хване че има на мое име някакви пари.
    Преди 4 месеца получих едно писмо - бележка от някаква Варненска фирма че трябва да платя тия пари. Писах в М-тел по какъв начин тая Варненска фирма е получила достъп до моите лични данни , като им цитирах от закона за личните данни в кои случаи се предоставят тия данни: 1. С мое изрично съгласие и 2. При застрашаване сигурността на държавата. Не съм направил нито едното , нито другото.
    Говорих с един адвокат и той ми каза да изчакаме да видим какво ще направят- След като в договорите имам предложен от тях и приет от мен КРЕДИТЕН ЛИМИТ ОТ 50 ЛВ. Как на единия телефон спряха на 60 лв, а на първия спряха на близо 800.
    Какво ще кажете по тоя въпрос. Какво трябва да правя.
    Край на разговора

    ОтговорИзтриване
  81. This is very interesting, You're a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I have shared your web site in my social networks!

    Here is my homepage best cccam site

    ОтговорИзтриване
  82. Does your site have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like
    to send you an e-mail. I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.

    Here is my site Best Cccamserver

    ОтговорИзтриване
  83. Здравейте,какво да правя аз имам същия проблем надписаха ми сметка от 1708 лв преди три години за интернет хом бокс. И сега ми звънят от КРОНОС ВСЕКИ ДЕН искат 1708лв причиняват ми психически тормоз и на децата и семейството ми. Писах жалби и до мтел и до кзп но няма отговор.МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ.

    ОтговорИзтриване
  84. towa e we4e prekaleno.Towa za men e reket ujasena sam ot mtel

    ОтговорИзтриване
  85. Аз имам въпрос по темата. Промоутъри ми бяха подарили една loop карта в университета. Преди това имах стоп-карта - такава без месечни вноски, с която колкото изговориш, толкова плащаш. Не знаех дали още ми е валидна, тъй като няколко месеца не я бях ползвала. Затова попитах дали тези, които раздават, са същите и те ми казаха, че да. Тези карти се активират с първия разговор и се деактивират, когато дълго време не се ползват. Написах си имената само в един списък, че са ми дали карта. Не съм подписвала никакъв договор. Оказа се, че старата ми карта е активна още и си я ползвах, а тази, която ми дадоха така и не я разопаковах. След 3 месеца отидох да платя сметка от 2 лв. по старата карта и се оказа, че дължа натрупани месечни вноски по другата. Поисках от тях да ми покажат договора, по който ги дължа, казаха, че няма как да ми го покажат. След няколко месеца пристигна писмо от фирма събирач на дългове. Днес получих второ писмо. Сумата, която дължа е малка и не е никакъв проблем да им я платя и да не се занимавам, но съм решила, че няма да го направя. Предпочитам да подам жалба и да ги глобят, отколкото да лансирам порочните им практики. Можете ли да ме насочите къде мога да подам жалба за злоупотреба, така че мтел да получат достатъчно солидна глоба? Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Подайте жалба в комисията за регулиране на съобщенията - може и през сайта им: http://www.crc.bg/section.php?lang=bg&id=687 Тази комисия отговаря за мобилните оператори и налага глоби при техни нарушения.
      В задълженията им е да проверят сигнала и да Ви отговорят.
      Вашето доказателство - опакованата неактивирана карта е непробиваемо.

      Успех!!!

      Изтриване
  86. Аз имам малко по нестандартен проблем с MTEL и той е следният подписах 2-год. договор за ползване на пакетна услуга tv , internet , GSM и дом. телефон но не ми беше предоставен дом. телефон и след многократно разговаряне с техни служители бях уверен че ще си получа дом. телефон за който си заплащах месечните такси но това не се случи през 2-години на договора сега съм решил за ди пусна жалбата и да си поискам парите за таксите и за пропуснатите ползи от предоставяните безплатни 200 мин.в мрежата на MTEL равняващи се на 70 месечно както и възстановяване на месечните такси.

    ОтговорИзтриване
  87. подадох жалба срещу Виваком до комисия за регулиране на съобщенията. Аз съм изряден платец, имам договор с Виваком и редовно си плащам. Месец юли, август, септември и октомври имам начислени 20(!) съобщения. Сумите набъбват неколкократно дължимата такса! И се започна едно обикаляне!!! от виваком отказаха да анулират задълженията, от комисия за защита на потребителите ме пратиха до комисия за регулиране на съобщенията. след няколко месеца отговорът дойде...естествено не в моя полза... поредното доказателство, че живеем в джунглата, а на ръководни постове са бетонирани маймуни!!!

    ОтговорИзтриване
  88. Zdraveite. Iskam da spodelq moq problem s Mtel, sashtoto predi edna godina prekratih dogovora si s Mtel, sled koeto zaminah za chujbina. Sled opredelen srok ot vreme poluchih obajdane ot maika mi, che Mtel prodaljava da prashta fakturi s dneshna data, a az imam dogovor za prekratqvane v racete si. Ne sam platila i stotinka sled dogovora za prekratqvane. Mislq da sadq Mtel za opredelena suma obezshtetenie, no za tazi cel si tarsq advokat koito shte poluchi 45% ot sumata za obezshtetenie ako uspee da specheli deloto.

    ОтговорИзтриване
  89. ХОРА, СЕГА ЩЕ СЪЗДАМ ФБ ГРУПА КЪДЕТО МОЖЕ ДА СЕ ГРУПИРАМЕ И ДА СИ ПОМАГАМЕ. АКО ЧЕТЕТЕ ВСИЧКИТЕ ПОСТОВЕ ОТ ТАЗИ СТРАНИЦА, ЩЕ ВИДИТЕ, ЧЕ ЕДНА ДОБРА ПОСОКА Е СЪЗДАВАНЕТО НА ОБЩ ИСК.
    НЕКА ВСИЧКИ ХОРА, КОИТО ГИ ПРИТЕСНЯВАТ, ЗА ПАРИ, НАТЕУПАНИ С ИЗМАМА- ДА СЕ ОБЕДИНЯТ С ЕДИН ИСК ИЛИ НАЙ-МАЛКОТО ДА НЕ ПЛАЩАТ КАТО ЗА НАЧАЛО.
    ГРУПАТА: PeoplevsMtel
    ще е готова след 1-2 часа, поздрави!

    ОтговорИзтриване
  90. Айде хора , влизайте и адвайте други приятели в тази група , нека да я напълним с хора с обща кауза.
    Хайде !
    честита пролет

    ОтговорИзтриване
  91. Аз съм поредният измамен клиент на МТел с начислен интернет без изобщо да разбера, че нещо се случва в телефона ми. Ще подам жалба до КЗП Пловдив.

    ОтговорИзтриване
  92. Здравейте,искам да подам жалба срещу служител на мтел. Към кого да се обърна и къде да я изпратя?

    ОтговорИзтриване
  93. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  94. Здравейте , искам да подам жалба срещу служител на мтел.Към кого да се обърна и къде да я изпратя?

    ОтговорИзтриване
  95. Здравейте , искам да подам жалба срещу служител на мтел.Към кого да се обърна и къде да я изпратя?

    ОтговорИзтриване

  96. Жалба
    от
    Алейтин Сабри Юсеин - GSM: - 0889974002 - живущ в гр Харманли

    на 25.07.2016 съм изплатил всичките си задължения към Мтел. Поисках да премина на ваучер. Отказаха ми под претекст, че съм подписал договор за още една година. Казах им, че не съм подписал договор и че ако съм подписал такъв документ, защо не са ми дали препис. Имам препис от договор който съм го подписал със служителя на Мтел - Светослав Петков Арaбаджиев на 21.10.2014., който вече изтече. Бях ги предупредил, че ще премина на ваучер. Те трябваше да ми дадат писмен документ, че преминавам на ваучер. Служителят ми отговори, че му губя времето и не се чувствува задължен да ми се обяснява, а да се обадя на *88 и там да ми обяснят. От операторката Петрова не получих задоволителен отговор. Втората операторка Милена Илиева също не ми отговори. Попитах я за връзка с човека, който може да потърси сметка за безотговорните си служители. Операторката ми отговори, че не може да ми каже. Искам да се прехвърля на ваучер. Моля да ми помогнете.

    25.07.2016г.
    гр. Харманли

    С уважение. Алейтин Юсеин

    ОтговорИзтриване
  97. Здравейте ! И аз съм потърпевша от некоректноста на Мтел.Семейството ми сме лоялни клиенти на оператора от самото начало,тъй като синът ми беше техен служител.Кошмарът ми започна с подарък на смартфон Леново 1000.Още след поставяне на чипа,за няколко часа сметката ми достигна 84.43лв.Изключих въпросния смартфон и на сутринта,притеснена от случилото се, посетих най-близкия офис на Мтел.Изумих се от отговора на служителката,че не може да направи спавка преди да е излязла фактурата.Сетих се за моя позната служителка в друг офис и се запътих към нея с надеждата да е на работа.За мое щастие я открих.След като прегледа обстойно всички детайли,установи,че сметката ми се трупа от мобилен интернет,какъвто аз не съм пожелавала никога. Оказа се ,че "умния"смартфон решавал вместо мен какво ще ползвам.Тъй като не съм била наясно какво се случва , аз си ползвам домашния интернет , а ми се трупа сметка чрез мобилен такъв.На въпроса ми какво мога да направя по случая,тя ми отговори , че за съжаление нищо и ще трябва да си платя за нежеланата "услуга " и че моя случай не е единичен .Аз не съм от хората , които неоглеждат детайлите и обикновено си отварям очите на десет ,като се има предвид в каква държава живеем , но как да очаквам уловка от подобен характер ? Моля за съвет , ако някой е постигнал успех в борбата срещу Мтел,по какъв начин да постъпя !Въпроса не е само до парите , а е принципен

    ОтговорИзтриване
  98. На мен ми беше отказано гаранционно обслужване на телефон, при възникнал технически дефект в устройството

    ОтговорИзтриване
  99. УЖАС !!! И майка ми я побъркаха горката .

    ОтговорИзтриване
  100. Я Абрам Александр, бизнесмен, который смог возродить свой умирающий лесозаготовительный бизнес с помощью отправленного Богом кредитора, известного как Бенджамин Ли, Кредитный Консультант. Проживаю в Екатеринбурге Екатеринбург. Вы пытаетесь начать бизнес, погасить свой долг, расширить свой существующий, нуждаетесь в деньгах для покупки расходных материалов. Если у вас возникли проблемы с попыткой получить хорошую кредитную линию, я хочу, чтобы вы знали, что мистер Бенджамин проведет вас до конца. Это правильное место для вас, чтобы решить все ваши финансовые проблемы, потому что я живое свидетельство, и я не могу просто оставить это при себе, когда другие ищут способ быть финансово поднятым .. Я хочу, чтобы вы все связались с этим Богом, посланным кредитором используя детали, как указано в других, чтобы принять участие в этой прекрасной возможности Электронная почта: lfdsloans@outlook.com Или WhatsApp / Text + 1-989-394-3740.

    ОтговорИзтриване
  101. Здравейте, от една седмица се боря за комуникация с А1 , тъй като живея извън страната и не мога да стигна до офис..
    извинявам се предварително за обема на обяснението ми, проблема късае родителите ми/ пенсионери/. За съжаление стигнах до извода ,че с а1 диалог не може да се води и ще пиша жалби навсякъде където мога.Накратко ще разкажа за техния проблем. Родителите ми биват подведени от техен служител да подпишат два договора на 16.11.22
    1.да прехвърлят две мобилни номера с промоционалнс такса 13.99 за оървите 12м. и пакет телевизия и интернет (10.50) за първите 6месеца до тук добре , служителката ги обеждава ,че ще плащат 38,50 всеки месец ,още от първата фактура започват големите сметки и надчислени такси ( който тя умишлено прикрива при подписване на Договор , те плащат всичко защото нямат избор,няма и разпечатка на фактура ,няма отговор в офиса само фиксирана крайна сума, и така вече 5 месеца, проверих всичките им фактури в Интернет приложението на моят А1 и след доста разправии накрая имам извадка на фактурите, от това което виждам става ясно ,че те никакви промоционални пакети не са им пуснали както е обявено в подписания 24м договор. Както и въпросния пакет телевизия интернет въобще не е пуснат , а е пуснато като отделни сметки една за интернет 5,99 ,една за телевизия 5.99лв . Вместо 38,50 всеки месец стартират с 44лв. След многобройни опити да прекратят договорите ,накрая успяват да спрат телевизия и интернет. по договор дължат три пълни фактури ,плащат всички неустойки, връщат устройсвата, както и още една сума от 20 лв с наименование тип Пд. На 19.04 обаче а1 праща смс ,че спират изходящите обаждания за неплатени фактури и от там се почват мъките ,излиза фактура с дата на издаване 16.04 и краен срок същият 16.04 която я получават на 20.04 и то след като аз им писах ,че имат фактура ,която не фигурира в акаура им и са със спрени телефони по вина на а1. Зададох им всички въпроси,но отговори няма само
    че дължа още неустойки ! Моля за съвет как да опиша казуса в жалба към тях или в две отделни да пиша ? Една за разликата в договорите и една за фалшивата фактура ? Както и към служителите им ! Аз не мога да повярвам как може така безкруполно да се лъжат хора на възраст който са на минимални пенсии ...

    ОтговорИзтриване